Publicación:
Pedagogical mediations and complexity. A perspective on the training of economists; MEDIACIONES PEDAGÓGICAS y COMPLEJIDAD. UNA PERSPECTIVA en la FORMACIÓN de ECONOMISTAS

dc.contributor.authorRivera-Lozada, Isabel Cristina
dc.contributor.authorRivera-Lozada, Oriana
dc.contributor.authorBonilla-Asalde, César Antonio
dc.date.accessioned2025-09-05T16:38:51Z
dc.description.abstract[No abstract available]
dc.identifier.isbn9781950492336
dc.identifier.scopus2-s2.0-85086716170
dc.identifier.urihttps://cris.uwiener.edu.pe/handle/001/1108
dc.identifier.uuid257ab537-da5f-45b3-8280-271feaf72a02
dc.language.isoes
dc.publisherInternational Institute of Informatics and Systemics, IIIS
dc.relation.citationvolume1
dc.rightshttp://purl.org/coar/access_right/c_14cb
dc.titlePedagogical mediations and complexity. A perspective on the training of economists; MEDIACIONES PEDAGÓGICAS y COMPLEJIDAD. UNA PERSPECTIVA en la FORMACIÓN de ECONOMISTAS
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_f744
dspace.entity.typePublication
oaire.citation.endPage130
oaire.citation.startPage125

Archivos

Colecciones